Брендинг
Перед зустріччю з нами цей бізнес носив тільки теоретичний характер і був готовий рвонути з місця до зірок. Але були відсутні дві найважливіші деталі: це назва бренду і його обличчя — логотип. Вся команда, яку поділили на групи, протягом двох довгих днів працювала і, в прямому сенсі, билася і воювала за свій варіант. У підсумку ми видали клієнту 5 робочих версій назви, які відображали суть і філософію бізнесу, серед яких він обрав свого переможця. Так народився бренд «NEW START». Народився і відразу став набирати вагу. У бурхливому потоці бренд пролетів крізь 6 швидких і продуктивних місяців, повністю виконуючи завдання, поставлене клієнтом.
І коли власник бізнесу прожив зі своїм дітищем півроку, пережив всі етапи становлення та набравшись досвіду і впевненості, ми отримали завдання дати бізнесу друге дихання і вивести його на принципово новий рівень. Клієнту настільки сподобався процес створення бренду, що він попросив зробити нас це знову, але вже ґрунтуючись на нових даних і справжніх людських цінностях. І знову грянув грім: креативні групи працювали, радилися, і через кілька днів ми відправили клієнту нову порцію матеріалу, хоча вже точно знали, який варіант він обере, адже були впевнені в цій назві на 500%. І вже наступного ранку на світ з'явився бренд «ЛЮДИ всюди». А далі...
Дизайн
А далі дизайнери почали вже глибинно опрацьовувати загальний вигляд бренду, його оформлення в профілях соціальних мереж і основні характерні риси для рекламних кампаній. Політ фантазії обмежувався тільки тими кольорами і стилями, які дизайнери самі ж і закладали в брендбук, тому летіти було просто і цікаво. Більшу частину часу художники займалися творчістю, а не підганяли його під рамки, як це часто буває. І ось, клієнт нарешті зміг побачити і похвалитися своїм дітищем перед друзями і колегами, просто показуючи їм профіль в Instagram. Про це докладніше в наступному блоці.
SMM і таргетинг
З даним напрямком все було максимально просто: профіль наповнили контентом, який створювали знову ті ж наші талановиті дизайнери. Рубрикатор розділили між собою порівну 2 напрямки: актуальні вакансії, а також корисні інформативні публікації з гайдами і відповідями на основні питання претендентів. Головним завданням вважаємо написання цікавих і читабельних текстів, щоб у користувача не залишилося питань крім одного: «Що ж потрібно зробити, щоб якнайшвидше розпочати роботу?!». А для цього досить було залишити коментар під будь-якою вакансією, що зацікавила, або просто написати в директ, після чого включалися в роботу модератори і вже предметно та індивідуально спілкувалися з кожним клієнтом.
А ось за кількість цих заявок і якість вже відповідала таргетована реклама. Ми з цим брендом йдемо пліч-о-пліч вже більше двох років. І хоч цей бізнес поки що не досяг масштабу національного, але він впевнено і розмірено приносить сотням здобувачів роботу, а його власнику — задоволення і дохід. Тому та кількість заявок, яку обробив коллцентр дійсно є значною. Нижче наведемо сумарні цифри за кількома основним рекламним кампаніям із метою Генерація Лідів: Покази — 2 375 471 Охоплення — 554 733 Унікальні кліки по оголошеннях — 38 288 Ліди — 10 866 Середня ціна ліда — 0,28 $
Iнші кейси
Savory
МК М'ясний
IZIBIZI Pasta Bar
Обговорити проєкт
Залишити заявку
- Написати нам artmarks.digital@gmail.com
- або зателефонувати +38 (050) 617 67 08