Carnie

Команда Carnie розуміє, як важко в сучасному ритмі життя все встигнути, тому створили суперпреміальний корм для пухнастиків. Кожна банка — це повноцінна порція, що містить добірні інгредієнти та вітаміни, які забезпечать міцне здоров'я вихованцю.

Контент і стратегія

Традиційно починаємо з цифр:
Дата старту проекту: 22.11.2021
За 3 місяці роботи нам вдалося залучити:
⁃ 7720 передплатників
⁃ 32,4К лайків

Основне завдання від замовника — ознайомлення з товаром в стилі трендів TikTok (популярна музика, актуальні теми, гумор, а також ролики, в яких докладно описується товар). Крім просування корму, ми знімаємо життєві відеоролики для власників домашніх тварин (переважно котів та собак), тим самим залучаємо аудиторію, якій ця тема знайома та актуальна. Результат роботи позитивно відображається в активності підписників: ми отримуємо велику кількість коментарів, лайків та ріпостів.

Потрібно відзначити, що через незначну помилку на етапі запуску акаунта, він потрапив у тіньовий бан і довгий час у ньому знаходився. На кожній новій публікації набиралося лише по 40-50 переглядів. Але ми так просто не здалися, і завдяки правильній стратегії та чіткому плану дій успішно подолали цю проблему, і зараз перегляди зростають з кожним днем. На допомогу нам прийшли перевірені рятувальники: таргетована реклама, регулярний постінг трендових відео та запуск челенджу.

Трохи про сам челендж. Ми запустили розіграш, умовами якого було опублікувати відео з нашою оригінальною звуковою доріжкою та хештегом. Головний приз – 100 банок преміального корму. Це допомогло набрати більше підписників, підвищити впізнаваність, залучити до участі багато людей, яким актуальна тема тварин. Відео з умовами челенджу потрапило до топу та набрало 1 000 000 переглядів.

Також кілька слів про регулярний постінг. Це надважливо, хто б що не казав. На даний момент ми випускаємо по 15 роликів на місяць. В ідеальному світі їх має бути 30, а й вихід відео через день все одно дозволяє нам не просто залишатися на плаву, а й упевнено рухатися вперед. Тому що TikTok — це про актуальність і регулярність, вміння реагувати тут і зараз.

Таргетинг

Основним завданням якраз і став цей мільйон переглядів на відео з челенджем. Для залучення якомога більшої кількості учасників ми зняли 2 відео: одне зі спеціальним звуком, з використанням якого потрібно викладати свій TikTok. А друге відео — це повідомлення від імені бренду, в якому детально розповідається про умови та порядок дій для учасників.

Вибрали мету “Взаємодії”, за допомогою якої користувачі переходили профіль та дивилися друге відео з умовами участі. Також ми використовували звуження людей за інтересами "Animal Pets". Але головним пріоритетом було набрати мільйон переглядів, у цьому нам допомагала мета "Охоплення", і ми успішно рухалися до заповітної цифри. А ось мета "Взаємодії" приваблювала аудиторію до участі, що давало додаткові органічні охоплення челенджу.

За час роботи РК ми отримали:
1 393 862 переглядів відео
718 нових фоловерів
17 749 лайків
Бюджет склав всього 5999 грн.
СPM — 4.30 UAH
Переходів у профіль — 7,787

Чому ці розіграші варто проводити?
Та тому що це робота “вдовгу”: нашими відео ми прививатимемо підростаючому поколінню не лише любов до домашніх тварин, а й чітку установку — здоровий вихованець їсть корм Carnie. А для категорії підписників 20+ ми граємо роль друга, у якого живе багато пухнастих хвостиків у будинку, і до нього завжди хочеться заглянути в гості.

Переглянути кейс Стратегія Продакшн TikTok

Барабашово

Переглянути кейс SMM TikTok Стратегія Продакшн

Pet Fashion

Переглянути кейс TikTok

Укрзолото

Обговорити around text проєкт

Залишити around text digital agancy заявку

Введіть ім'я Введіть коректне ім'я
Введіть телефон
Введіть коректний e-mail
Формати файлів дозволених для відправки: .xlsx, .xls, .doc, .docx, .txt, .pdf, .jpeg, максимальний розмір файлу 25мб.