Стратегія
На етапі створення стратегії ми зрозуміли, що аудиторія проєкту в Instagram і Facebook відрізняється: якщо перші краще реагують на контент, який втягує, то другим подобаються інформативні тексти. Правильне сегментування аудиторії дозволило нам підбирати дійсно цікавий для користувачів контент.
Надалі ми сфокусувалися на Instagram і створили профіль в Tik Tok.
Раз на кілька місяців ми змінювали стратегію просування, грунтуючись на перевагах наших підписників.
Особливості
Регулярно впроваджуємо нові рубрики відповідно до запитів наших підписників. Багатьох цікавить навігація, тому ми запускаємо відео-рубрику «Як пройти до ...», де будемо показувати самі зрозумілі маршрути до різних майданчиках ЦТБ.
Iнші кейси
Переглянути кейс
Продакшн SMM
Ребрендинг студії одягу Lunatic
Переглянути кейс
Стратегiя Дизайн TikTok
Мережа продуктових магазинiв Дiгма
Переглянути кейс
Продакшн SMM Дизайн Таргетинг Tik Tok
Cпортивний клуб YOD
Обговорити
проєкт
Залишити
заявку
- Написати нам artmarks.digital@gmail.com
- або зателефонувати +38 (063) 689 93 16