ТЦ «БАРАБАШОВО»

Створення контенту для всесвітньо відомого «Барабашово» — це завжди пригода в надра підсвідомості і пошук найактуальніших тем. Одне з основних завдань проєкту — руйнування міфів про те, що на ЦТБ може бути небезпечно.

Стратегія

На етапі створення стратегії ми зрозуміли, що аудиторія проєкту в Instagram і Facebook відрізняється: якщо перші краще реагують на контент, який втягує, то другим подобаються інформативні тексти. Правильне сегментування аудиторії дозволило нам підбирати дійсно цікавий для користувачів контент.

Надалі ми сфокусувалися на Instagram і створили профіль в Tik Tok.

Раз на кілька місяців ми змінювали стратегію просування, грунтуючись на перевагах наших підписників.

Особливості

Регулярно впроваджуємо нові рубрики відповідно до запитів наших підписників. Багатьох цікавить навігація, тому ми запускаємо відео-рубрику «Як пройти до ...», де будемо показувати самі зрозумілі маршрути до різних майданчиках ЦТБ.

Продакшн

Оскільки контент — це не прямі продажі, а опрацювання позитивного іміджу, то ми створювали контент відповідно до трендів ринку соціальних мереж: робота з інфоприводами, пости, ща залучають, активації, конкурси та інше.

Переглянути кейс Продакшн SMM

Ребрендинг студії одягу Lunatic

Переглянути кейс Стратегiя Дизайн TikTok

Мережа продуктових магазинiв Дiгма

Переглянути кейс Продакшн SMM Дизайн Таргетинг Tik Tok

Cпортивний клуб YOD

Обговорити around text проєкт

Залишити around text digital agancy заявку

Введіть ім'я Введіть коректне ім'я
Введіть телефон
Введіть коректний e-mail
Формати файлів дозволених для відправки: .xlsx, .xls, .doc, .docx, .txt, .pdf, .jpeg, максимальний розмір файлу 25мб.