Робота над проектом розпочалася задовго до зйомок першого ролика.
Ми провели великий брифінг, позначили основні цілі з клієнтом та розпочали розробку стратегії. Основним завданням було «омолодження» бізнесу національного масштабу за допомогою нового майданчика — TikTok. Таким чином бренд отримав можливість охопити та залучити більш юну цільову аудиторію.
Клієнт такого рівня не міг дозволити собі знижувати планку в концепції контенту, тому ми довго шукали компроміси, які б влаштували і Укрзолото, і типових глядачів у TikTok.
Далі негайно було дано старт знімальному процесу...
Буквально за один день ми відзняли кілька гігабайт найрізноманітнішого відео, встигли побувати на трьох локаціях із залученням до участі 4 моделей та зробили кілька добірок. При зйомці використовували механіку комбінацій різних прикрас, ідеєю якої було показати клієнту можливість використання кілець із різних колекцій не тільки на одній руці, але й по кілька на одному пальці. У компонуванні та узгодженні ідей нам допомагав менеджер з боку клієнта, тому в стильності цих рішень ми точно були певні.
За підсумками з величезної кількості матеріалу ми змонтували і зафіналіли 6 відеороликів. На сьогоднішній день цей контент публікується брендом і успішно перенаправляє трафік у мобільний додаток, в якому користувач стикається з неймовірною кількістю акцій, знижок та вигідних пропозицій, від яких він просто не в змозі відмовитись.
Чи можна встигнути за 60 секунд сказати все, що хочеться продати свій бренд? Як задавати тренди та не втратити при цьому суть бренду?
Що робити, якщо ваш бізнес, на перший погляд, неможливо пов'язати з TikTok? У нас є відповіді на ці запитання.
Iнші кейси
Барабашово
Б`юті-простір EKABEAUTY Kharkov
Pet Fashion
Обговорити проєкт
Залишити заявку
- Написати нам artmarks.digital@gmail.com
- або зателефонувати +38 (050) 617 67 08