Стратегія
Після ретельного аналізу ринку ми розробили унікальну стратегію, пропрацювавши плюси і мінуси конкурентів.
Ми визначили потреби аудиторії, вивчили і сегментували її, а також розробили унікальні тригери для кожного сегмента споживачів.
Ми підібрали інструменти, які допомогли максимально задіяти аудиторію, підняти впізнаваність і побудувати позитивний імідж бренду.
Проводили стратегічні сесії з замовником для повного занурення в життя бренду. Опрацювали ролі, характер і цінності бренду
Дизайн
Створили систему візуальної ідентифікації бренду для продажів:
- перевід друкованої продукції в формат для соціальної мережі;
- оперативне оновлення акцій;
- розробка унікального дизайну і анімацій для розіграшів;
- пропрацювання унікальної та креативної концепції для рекламних кампаній.
SMM
Ми повністю переосмислили позиціонування бренду в соціальних мережах. Створили новий унікальний візуальний стиль для акцій і спеціальних пропозицій. Подача матеріалу стала простішою, розмовною і жартівливою. Оживили продукти за допомогою анімації: помідорчики, гречка і навіть газована стали самі повідомляти про свої позитивні якості і про всілякі акціях на себе і своїх сусідів по полицях. Бренд став більш дружнім і ще ближчим до своїх покупців. Запровадили регулярні розіграші подарунків з декількома механіками і найрізноманітнішими рівнями призів: від кошика продуктів до щотижневих розіграшів айфонів. Ці активності позитивно відбилися як в поліпшенні показників статистики профілів, так і в збільшенні відвідуваності офлайн-магазинів мережі. Якщо говорити про цифри, то за 6 місяців роботи кількість підписників зросла більш, ніж на 3000 (691–4 012), відвідувань профілю стало в 5 разів більше (1 267–6 273), покази і охоплення виросли більш, ніж в 10 разів (39 022–482 032, 24 422–347 130).
Iнші кейси
Ребрендинг студії одягу Lunatic
Зоомаркет Master Zoo
Барабашово
Обговорити проєкт
Залишити заявку
- Написати нам artmarks.digital@gmail.com
- або зателефонувати +38 (050) 617 67 08