Дизайн
Дизайн — найбільший напрямок за обсягом роботи в даному проекті. Часом, за місяць в сумі може бути розроблено до 60 дизайнерських макетів, рекламних банерів та анімацій, а якщо підсумовувати це все з роботою сторісмейкерів, то кількість одиниць дизайнерських робіт перевалює за 200! Кожен креатив розробляється з різними цілями, але всі вони обов'язково відповідають нормам брендбуку, TOV і корпоративних цінностей бренду.
Продакшн
Різноманітність відео, яке ми знімали для бренду, так само велике, як і весь прекрасний світ наших улюбленців — домашніх вихованців. Це були і «коротиші» для Сторіс в роздрібних точках продажів, і рекламні ролики-інтерв'ю для окремо взятих брендів виробників в тій чи іншій ніші зоотоварів, і відео-екскурсії з гідом-консультантом в ЗооМаркетах Харкова, Дніпра та Києва. Одна з останніх зйомок була присвячена New employee orientation video — ознайомчого відео для нового співробітника. До неї увійшли 2 етапи: зйомка інтерв'ю-звернення від засновника і генерального директора, а також зйомка брендового промо-ролика про компанію, виробництво і всі її напрями. Якщо описати одним реченням, то для Master Zoo ми знімаємо багато, часто і з великим ентузіазмом, тому що такий продакшн частенько відрізняється особливим настроєм і мімішностью пухнастих акторів. Більше відео можете подивитися на нашому каналі в YouTube
Таргетинг
Якщо нас запитати, для якого проєкту ми використовували абсолютно всі доступні види реклами в Facebook і Instagram, то впевнено скажемо — це наш улюблений Master Zoo! За досить тривалий період нашого партнерства були просування публікацій з конкурсами, розіграшами і челенджами, просування сторінок і заходів в Facebook, лідогенерації, РК з метою повідомлення і дзвінки, трафики на всілякі опитувальники, форми реєстрацій тощо. Ну, і звичайно ж, вишенька на торті — це конверсії на сайті, який повноцінно відпрацював вже більше року. За цей період ми випробували безліч різних механік, аудиторій та креативів. Привести всі найцікавіші цифри ми не можемо з огляду на пункт договору NDA, але раді показати невелику частину роботи за останні 6 місяців. Цілі: продажу на сайті, регулярна оптимізація РК і зниження вартості конверсії. Що зробили: створювали статичні і динамічні візуали в стрічці і Сторіс, прописували кілька варіантів текстів, запускали РК на холодні і гарячі аудиторії за сегментами, а також динамічний ремаркетинг. Результати: покази — 2 183 745, переходи — 3 557, средня вартість конверсії — 0,85 $, ROI — 1 967,12%.
SMM
Наше знайомство з Master Zoo почалося саме з цього напрямку. Клієнт шукав молоду, енергійну команду, яка зможе привнести свіжість в профілі соціальних мереж і швидко набрати відповідне до бренду число підписників, а ми тільки відзначили другий день народження і шукали серйозні, великі проекти. Буквально за один тиждень знайшли спільну мову, склали медіаплан, контент-стратегію на перший місяць і відправились в плавання. Ну а далі по курсу нас чекали як попутні вітри, так і десятибальні шторми. Проте, за 2 з хвостиком роки співпраці пліч-о-пліч ми досягли таких результатів: кількість підписників в Instagram зросла з 9617 до 24 911 в Facebook — з 19 863 до 37 944. Щомісяця випускається понад 70 публікацій і 130 Сторіс, обробляється більше 300 запитів в директі та близько 2500 коментарів. Зараз профілі в соціальних мережах для бренду — це не просто додатковий напрямок комунікації з клієнтом, це один з основних комерційний каналів продажів і залучення нових клієнтів.
Iнші кейси
Ребрендинг студії одягу Lunatic
Барабашово
Мережа продуктових магазинiв Дiгма
Обговорити проєкт
Залишити заявку
- Написати нам artmarks.digital@gmail.com
- або зателефонувати +38 (050) 617 67 08