Б'юті-простір EKABEAUTY Kharkіv

Шлях до ідеального контенту — це десятки варіантів сценарію, сотні годин зйомок і тисячі дублів. EKA Beauty — це про реальну роботу, яка дає ідеальний результат.

Брендинг&Дизайн

Спершу ми допрацювали і удосконалили деякі напрацювання по логотипу бренду, доробили його деякі модифікації і повністю підготували усі адаптиви. Відразу за цим ми взялися за розробку відеоряду для зовнішньої реклами. Було поставлено завдання: підвищити впізнаваність бренду. Який екран в Харкові має найбільше переглядів? Правильно — великий монітор над входом в метро «Університет», на перехресті вулиці Сумській і проспекту Незалежності. Паралельно з цим були розроблені макети для сітілайтів і лайтбокса екстер'єру бутика. До оформлення ресепшена ми теж доклали свою руку, і тепер ЕКА Beauty зустрічає всіх «нафарбованою» і «доглянутою». Якщо підсумувати, то ми створили фірмовий стиль, маючи лише напрацювання по логотипу бренду. Робота в цьому напрямку пройшла стрімко, дуже захоплююче і, що головне — результативно!

Стратегія

  • Усю стратегію просування бренду можна розділити на два основних етапи. Перший — іміджевий. Три стартових місяці ми працювали над підвищенням впізнаваності і становленням бренду. Другим етапом стратегії була робота над продажами. Протягом усього періоду співпраці ми доробляли стратегію, вдосконалювали її та прагнули зробити найголовніший крок, перше торкання клієнта, максимально простим і доступним. Також ми зробили ставку і на колаборації, адже до сих пір людство не придумало нічого кращого, чим бізнес за рекомендаціями, так званого сарафанного радіо.
  • Тому ми підключили декількох популярних блогерів і розгорнули з ними широке співробітництво. Наприклад, ми відправили Анастасію, медійне обличчя бренду, в фітнес-тур з популярним блогером Тетяною Ярославської. До слова, дана колаборація працює і донині, що регулярно приносить нових клієнтів, які залишаються з брендом надовго.
  • schedule of the lessons
  • schedule of the lessons

Ту кількість анімацій і макетів, яку ми зробили для цього бренду, не злічити навіть на калькуляторі! Щомісяця створювалося близько 30 креативів тільки для таргетованної реклами, а якщо до цього додати дизайнерське оформлення профілю і щоденну роботу зі сторіс, то просто принесіть водички нашим дизайнерам. До слова, тільки візуальний стиль стрічки, аватарки і Хайлайтс змінювався близько 8 раз!!! Якщо спробувати підвести якийсь підсумок всієї виконаної роботи в цьому напрямку, то просто ще раз принесіть водички нашим дизайнерам.

  • Дизайн
banner photo

SMM

Ще раз нагадаємо, що стратегія бренду допрацьовувалася і не стояла на місці жодного дня. Як тільки з'являлася нова ідея, ми відразу впроваджували її. Як тільки розганявся новий тренд, челлендж або візуальний стиль чогось, він відразу ж знаходив своє місце в наших профілях. Оффер за оффером, креатив за креативом: тільки це давало шанс знову і знову зацікавлювати і активізувати аудиторію. Механіки залучення в стрічках і сторіс: від квіза, до найпопулярніших, типу «злови тюбик крему, зроби скріншот і отримай знижку на товар». Загалом, все, що придумав діджитал світ на даний момент, миттєво впроваджувалося і перевірялося на практиці.

Продакшн

  • Повертаючись до спроб порахувати кількість макетів і анімацій, таким же чином намагаємося придумати і лічильник часу для знімальних днів, годин, хвилин і секунд. Проводили предметні зйомки одиниць товару, огляди нових лінійок косметики, TikTok Тайпи, макро і мікро зйомки. Все, що могло потрапити в кадр, залишилося в історії кінематографа на наших плівках. Зйомки організовувалися ретельніше, ніж весілля кращої подруги. Концепти, сценарії, локації, студії, реквізит — підготовка, як правило, займала в 5 разів більше часу, ніж йшов сам знімальний процес. На виході ми отримували досить багато матеріалу, але розпещений підписник чекав все нового контенту, а ми ніяк не могли йому відмовити.

Таргетинг

Також провели величезний обсяг роботи в напрямку таргетованної реклами. Оскільки сайту, що продає, у бренду поки немає, всі зусилля були спрямовані на продажі в Директі. Нижче представлені цифри однією з рекламних кампаній. Назви брендів озвучувати не будемо, тому що нам вони поки що не заплатили, хоча б вже час замислитися, адже результати ми отримали дуже пристойні! Мета РК: повідомлення в Директ Товар: преміальна уходова косметика за шкірою і волоссям від провідних світових брендів.

Що зробили: для початку провели тести і знайшли оптимальний сегмент цільової аудиторії. Після цього РК масштабували, паралельно тестуючи нові рекламні пропозиції, тексти, оффери і візуальні частини. Результати: Бюджет — 2 843 $ Охоплення — 243 193 Ліди — 1 682 Середня вартість ліда — 1,6 $

Переглянути кейс Продакшн Стратегія TikTok SMM

Барабашово

Переглянути кейс SMM TikTok Стратегія Продакшн

Pet Fashion

Переглянути кейс Продакщ SMM Дизайн Таргетинг TikTok

Спортивний клуб YOD

Обговорити around text проєкт

Залишити around text digital agancy заявку

Введіть ім'я Введіть коректне ім'я
Введіть телефон
Введіть коректний e-mail
Формати файлів дозволених для відправки: .xlsx, .xls, .doc, .docx, .txt, .pdf, .jpeg, максимальний розмір файлу 25мб.