Брендинг&Дизайн
Спершу ми допрацювали і удосконалили деякі напрацювання по логотипу бренду, доробили його деякі модифікації і повністю підготували усі адаптиви. Відразу за цим ми взялися за розробку відеоряду для зовнішньої реклами. Було поставлено завдання: підвищити впізнаваність бренду. Який екран в Харкові має найбільше переглядів? Правильно — великий монітор над входом в метро «Університет», на перехресті вулиці Сумській і проспекту Незалежності. Паралельно з цим були розроблені макети для сітілайтів і лайтбокса екстер'єру бутика. До оформлення ресепшена ми теж доклали свою руку, і тепер ЕКА Beauty зустрічає всіх «нафарбованою» і «доглянутою». Якщо підсумувати, то ми створили фірмовий стиль, маючи лише напрацювання по логотипу бренду. Робота в цьому напрямку пройшла стрімко, дуже захоплююче і, що головне — результативно!
Стратегія
- Усю стратегію просування бренду можна розділити на два основних етапи. Перший — іміджевий. Три стартових місяці ми працювали над підвищенням впізнаваності і становленням бренду. Другим етапом стратегії була робота над продажами. Протягом усього періоду співпраці ми доробляли стратегію, вдосконалювали її та прагнули зробити найголовніший крок, перше торкання клієнта, максимально простим і доступним. Також ми зробили ставку і на колаборації, адже до сих пір людство не придумало нічого кращого, чим бізнес за рекомендаціями, так званого сарафанного радіо.
- Тому ми підключили декількох популярних блогерів і розгорнули з ними широке співробітництво. Наприклад, ми відправили Анастасію, медійне обличчя бренду, в фітнес-тур з популярним блогером Тетяною Ярославської. До слова, дана колаборація працює і донині, що регулярно приносить нових клієнтів, які залишаються з брендом надовго.
Ту кількість анімацій і макетів, яку ми зробили для цього бренду, не злічити навіть на калькуляторі! Щомісяця створювалося близько 30 креативів тільки для таргетованної реклами, а якщо до цього додати дизайнерське оформлення профілю і щоденну роботу зі сторіс, то просто принесіть водички нашим дизайнерам. До слова, тільки візуальний стиль стрічки, аватарки і Хайлайтс змінювався близько 8 раз!!! Якщо спробувати підвести якийсь підсумок всієї виконаної роботи в цьому напрямку, то просто ще раз принесіть водички нашим дизайнерам.
- Дизайн

SMM
Ще раз нагадаємо, що стратегія бренду допрацьовувалася і не стояла на місці жодного дня. Як тільки з'являлася нова ідея, ми відразу впроваджували її. Як тільки розганявся новий тренд, челлендж або візуальний стиль чогось, він відразу ж знаходив своє місце в наших профілях. Оффер за оффером, креатив за креативом: тільки це давало шанс знову і знову зацікавлювати і активізувати аудиторію. Механіки залучення в стрічках і сторіс: від квіза, до найпопулярніших, типу «злови тюбик крему, зроби скріншот і отримай знижку на товар». Загалом, все, що придумав діджитал світ на даний момент, миттєво впроваджувалося і перевірялося на практиці.
Продакшн
- Повертаючись до спроб порахувати кількість макетів і анімацій, таким же чином намагаємося придумати і лічильник часу для знімальних днів, годин, хвилин і секунд. Проводили предметні зйомки одиниць товару, огляди нових лінійок косметики, TikTok Тайпи, макро і мікро зйомки. Все, що могло потрапити в кадр, залишилося в історії кінематографа на наших плівках. Зйомки організовувалися ретельніше, ніж весілля кращої подруги. Концепти, сценарії, локації, студії, реквізит — підготовка, як правило, займала в 5 разів більше часу, ніж йшов сам знімальний процес. На виході ми отримували досить багато матеріалу, але розпещений підписник чекав все нового контенту, а ми ніяк не могли йому відмовити.
Таргетинг
Також провели величезний обсяг роботи в напрямку таргетованної реклами. Оскільки сайту, що продає, у бренду поки немає, всі зусилля були спрямовані на продажі в Директі. Нижче представлені цифри однією з рекламних кампаній. Назви брендів озвучувати не будемо, тому що нам вони поки що не заплатили, хоча б вже час замислитися, адже результати ми отримали дуже пристойні! Мета РК: повідомлення в Директ Товар: преміальна уходова косметика за шкірою і волоссям від провідних світових брендів.
Що зробили: для початку провели тести і знайшли оптимальний сегмент цільової аудиторії. Після цього РК масштабували, паралельно тестуючи нові рекламні пропозиції, тексти, оффери і візуальні частини. Результати: Бюджет — 2 843 $ Охоплення — 243 193 Ліди — 1 682 Середня вартість ліда — 1,6 $
Iнші кейси
Барабашово
Pet Fashion
Спортивний клуб YOD
Обговорити
проєкт
Залишити
заявку
- Написати нам artmarks.digital@gmail.com
- або зателефонувати +38 (063) 689 93 16