Комерційне дослідження
У власника було бажання не лише оновити бренд, зробити його трохи дорожчим і перейти планку «Середній+», а й дізнатися, які нові горизонти бізнес може відкрити для себе. Грубо кажучи, ми взяли основні ідеї, цілі та мрії замовника та показали, як їх можна об'єднати під егідою цього бренду.
Отже, ми виділили 4 основні напрямки, у яких розвиватиметься бренд Hookah Bro. У цьому комерційному дослідженні ми проаналізували головних конкурентів за напрямами, вивели їх сильні та слабкі сторони.
4 основних напрямки:
1. Виробники кальянів, тютюну, мерчу та аксесуарів.
2. Bro кальянна-кав'ярня
3. Bro авто-детейлінг
4. Bro фестивалі та вечірки
Наприкінці кожного блоку ми навели порівняльні графіки для кращого розуміння ситуації на ринку. Така подача дозволила чітко зрозуміти поточне становище Hookah Bro на ринку та розробити стратегію подальшого розвитку бренду.
Брендбук
- Далі ми приступили до оновлення візуальної частини бренду та створення брендбука. Насамперед оновили логотип: перевели його у вектор, вибрали нові кольори — градієнт, на зміну червоному, чорному та білому, а також почали застосовувати його на всіляких носіях.
- Також у брендбук, само собою, потрапили фірмові шрифти для використання в айдентиці, розроблений патерн із використанням логотипу без текстової частини.
Для виробника тютюнів дуже важливо мати впізнаваність та запам'ятовування з першого дотику, тому ми також розробили дизайни упаковок для кожного з численних смаків. Вона вийшла яскрава і виділяється на тлі інших: для цього ми реверснули градієнт Rainbow Blue на патерні та вуаля!
Одним із етапів була розробка дизайну паперових стаканчиків для кави. Головна фішка – велика кількість кьюар кодів для привернення уваги. Також ми показали приклади використання патерну на мерчі: футболки, шоппери, термоси, браслети, блокноти, мундштуки та інші подарункові плюшки.
Підсумки
- Це була досить довга робота: весь шлях ми пройшли за шість місяців. Приблизно раз на тиждень ми представляли клієнту новий блок дизайну, до якого вносилися коригування та доопрацювання. Можна впевнено сказати: це незрівнянний досвід і хороший полігон для випробувань нових методик та підходів до створення кожного з напрямків.
- У результаті клієнт залишився максимально задоволеним, тому що ми не просто оновили візуальну складову, а продемонстрували широкі можливості розвитку бізнесу та відкрили нові шляхи підвищення впізнаваності бренду.
Iнші кейси
IZIBIZI Pasta Bar
Davaiwok
Б'юті простір EKABEAUTY Kharkov
Обговорити проєкт
Залишити заявку
- Написати нам artmarks.digital@gmail.com
- або зателефонувати +38 (050) 617 67 08