Стоматологічний центр SILK

Стоматологічний центр Silk — це стоматологія найвищого рівня обслуговування. Найкращі стоматологічні кабінети, лише сучасне діагностичне та лікувальне обладнання, а також справжні професіонали, яким довіряють.

Головним нашим досягненням вважаємо вироблену стратегію позиціонування бренду та її використання. Ми пропрацювали іміджеву складову преміум-стоматології, яка відрізняється на ринку даних послуг преміальністю не тільки в ціновому діапазоні, але ще й у сервісі та, що дуже важливо, високопрофесійним підходом до лікування. Це справді найвищий рівень — Rolls-Royce у світі стоматологій.

Ми розробили правильний Tone Of Voice, зрозумілий, чіткий та врізнаваний. Наші копірайтери, спираючись на специфіку тематики, виконали величезну роботу. Створили такий стиль, який перетворює найскладніші медичні поняття на доступний та цікавий формат. Також ми попрацювали над створенням текстів і статей для сайту. TOV дуже важливо дотримуватися на всіх digital-майданчиках, і тоді у користувача не виникне дисонансу при переході з одного ресурсу на інший.

Наступною заслугою вважаємо створення грамотної комунікації бренду у соціальних мережах. У нашій стратегії було закладено знайомство з лікарями та створення прозорості процесу лікування. Ціна на послуги досить висока, і необхідно було донести до пацієнта інформацію про все, за що він платить: якісні матеріали, високоточне обладнання, найвищий професіоналізм фахівців, якісний сервіс. Найголовніше — ми зруйнували цей міцний і товстий бар'єр першого торкання клієнта: раніше люди просто боялися заходити в цю стоматологію з вулиці, мали відчуття дорожнечі, але не було впевненості в якості послуг. Ми за допомогою соціальних майданчиків змогли показати все, що потрібно: потенційні клієнти побачили, як там усе всередині виглядає, вони змогли познайомитися з лікарями через відеоконтент і навіть заглянути в деякі процеси лікування. Користувачам стало легше зробити перший крок, зателефонувати, промоніторити ціни. І якщо говорити про ефективність, то ми за допомогою Instagram створили воронку, з якої стоматологічний центр нарешті почав одержувати конверсії.

Було кілька досить успішних колаборацій. Наприклад, прямий ефір блогера Галини Науменко та Ольги Володимирівни Шумілкіної – генерального директора, спеціаліста з естетичної стоматології. Одним із головних завдань у проекті було прокачування послуг дитячої стоматології, і після цього ефіру адміністраторам Silk довелося прийняти на себе ударну хвилю заявок від глядачів. Достатньо велика частина підписників Галини Науменко — це саме мами з дітками, тому колаборація вийшла дуже успішною.

На тлі успіху цієї колаборації ми вирішили спробувати просунути оффер лікування дітей під седацією в таргетингу. З урахуванням пункту NDA у договорі, маємо право показати дані лише першої тестової рекламної кампанії, але й цього буде достатньо, щоб оцінити її ефективність та затребуваність даної послуги серед користувачів:
Бюджет — 139,11$
Покази — 29 279 користувачів
Ліди — 35
Вартість ліда — 3,97$

Також особливе місце у нашому серці займають партнерські роботи стоматологічного центру Silk з іншими бізнесами, клієнтами яких є цільова аудиторія. Одним з них став ресторан Kinoshniki, для якого ми розробили дизайн конвертів-упаковок фірмових зубочисток, які ми нативно розташували в санвузлах. Оскільки клієнти стоматології — це досить невеликий відсоток харків'ян, тому нам довелося здорово попрацювати, щоб знайти їх серед усіх закладів міста, домовитись про партнерство та зробити це максимально нативно. У спортивному клубі YOD, наприклад, ми розмістили на шафках роздягалень інформацію про стоматологію, а на дверях у дитячу кімнату повісили плакат-інструкцію, на якій доступною мовою та в ігровій формі розповідалося про методи правильного чищення зубів.

Якщо говорити про друковану продукцію в цілому, то тут ми приклали руку майже до всього. А починали ми з фірмової брошури про цінності компанії: це свого роду візитівка, яку нові клієнти могли взяти з собою та ознайомитись у будь-який зручний час із докладною інформацією, яку так важливо було до них донести. Підбиваючи підсумки, можна сказати, що ми працюємо з цим бізнесом вже понад три роки, за які не тільки змогли вивести на принципово новий рівень усі digital-канали, а й привити працівникам правильну філософію позиціонування себе в рамках цього стоматологічного центру. Ми допомогли власникам з рекрутингом, навчанням та розвитком спеціалістів центру, щоб клієнти постійні та нові відчували, що вони знаходяться у правильному місці та у надійних руках.

Переглянути кейс Стратегія Продакшн TikTok SMM

Барабашово

Переглянути кейс Брендинг Стратегія Продакшн SMM

Lite Dental Clinic

Переглянути кейс Стратегія Продакшн TikTok SMM

Pet Fashion

Обговорити around text проєкт

Залишити around text digital agancy заявку

Введіть ім'я Введіть коректне ім'я
Введіть телефон
Введіть коректний e-mail
Формати файлів дозволених для відправки: .xlsx, .xls, .doc, .docx, .txt, .pdf, .jpeg, максимальний розмір файлу 25мб.