Брендинг & Дизайн
Шлях цього бізнесу почався саме з пензликів наших дизайнерів, а точніше з розробки логотипу та фірмових кольорів. У брендбуці була опрацьована повна візуалізація всіх можливих сторін цього бренду: екстер'єр стоматології, рекламні ролики для трансляції на екранах міста, дизайн флагштоків на прилеглих вулицях, і це все тільки початок. Вся друкована продукція, мерч, візитівки і бланки — як все це буде виглядати, ми знали ще задовго до того, як перші будівельники почали роботу над приміщенням стоматології.
Більш того, замовник стверджував кожну одиницю дизайну не просто в віртуальному режимі, а реально отримував в руки стаканчики, сертифікати, прапорці та всі інші принади, щоб оцінити їх реальний зовнішній вигляд з позиції свого клієнта.
Стратегія
- Але перед стартом робіт з брендингу сама собою народилася стратегія. Ми провели комерційне дослідження, в якому вивчили не тільки цільову аудиторію, але і локальних і цінових конкурентів майбутньої стоматології. Допомогли замовнику визначити правильний вектор ціноутворення. Було вивчено трафік поруч з локацією, як автомобільний, так і пішохідний, щоб правильно розмістити зовнішню рекламу. Це нам допомогло і в розробці CJM по кожному з портретів ЦА. Значною частиною загальної стратегії став і правильний план роботи в соціальних мережах: від методів використання фірмових кольорів до голосу бренду.

SMM
Вся стратегія в SMM полягала в строгому дотриманні всіх приписів, які ми ж самі собі і дали в стратегії розвитку бренду. Часто буває, що ці дві стратегії розробляють різні підрядники, і майже завжди реалізація стратегії SMM мало корелює з основною. Тому ми дали собі обіцянку, що в цьому проекті буде ідеальне поєднання і ми виконаємо усе на 1000%. Також був проведений курс навчання персоналу на тему правильної роботи з детальними інструкціями і модерацією коментарів. Це обличчя бренду, і воно має бути симпатичним, грамотним і доброзичливим!
Продакшн
- Через продакшн нам вдалося дуже швидко і якісно показати експертність клініки, всі сильні сторони, якими вона вигідно відрізняється від локальних конкурентів. Показали найширший спектр послуг, який дає розуміння клієнту про багатопрофільність і здатності вирішити будь-яке завдання. Основним завданням в проекті було показати жителям мікрорайону стоматологію, познайомити з нею візуально і викликати бажання познайомитися з нею швидше особисто. Другим завданням, але не за важливістю, стала дитяча стоматологія. Технологія седації не властива периферійним клінікам, це частіше прерогатива великих стоматологічних центрів, тому для Салтівки наявність такої профільної дитячої послуги стала дуже очікуваною та важливою подією.
Iнші кейси
Барабашово
Бьюті-простір EKABEAUTY Kharkov
Мережа зоомаркетів MasterZoo
Обговорити
проєкт
Залишити
заявку
- Написати нам artmarks.digital@gmail.com
- або зателефонувати +38 (063) 689 93 16