SMM
Основні цілі і завдання: збільшити впізнаваність сторінки в мережі, привести нових підписників, наповнити профіль новим, якісним контентом. Результат: зробили майже тисячу публікацій (1 776–2 737), середнє охоплення публікацій в тиждень збільшили втричі (2 963–8 260), перегляди профілю збільшили втричі ( 652–1494), кількість підписників збільшили втричі (5100–18100).
Продакшн
Відеозвіти з вечірок, тизери та трейлери нових нових заходів, ролики TikTok Type і багато-багато бекстейджу зі зйомок, а також відеощоденники життя команди пабу. Обсягом і різноманітності робіт позаздрили б багато режисерів.
Дизайн
Дуже великий напрямок в проєкті. Переважну кількість часу ми займалися саме дизайном: моделювали розкладки контенту в сітці профілю; створювали дизайни друкованої продукції для акцій, спецпропозицій, нових меню і тейбл тентів; малювали афіші, в тому числі і анімовані, під безкрайню кількість вечірок в найпопулярнішому пабі міста. Широта і різноманітність робіт в цьому напрямку досі в глибині душі викликає почуття гордості і виконаного обов'язку, адже за кожною афішею ховається величезна робота кожного члена команди ресторану, а приємні спогади гостей пабу також завжди асоціюються з однією із яскравих головних «картинок» вечора, яку створили ми. Внизу ми зібрали колаж із невеликої частини наших афіш.
Таргетинг
Одним з цікавих прикладів численних рекламних кампаній для цього проекту була лідогенераціі клієнтів, що бажають забронювати столик на новорічну ніч або на одну з 16 корпоративних вечірок в грудні. Перелік робіт, який дозволив досягти необхідного результату: підготовка креативів; стильне відео, анімації та статичні банери/афіші заходів; запуск і оптимізація рекламних кампаній з метою лідогенерація; використання декількох варіантів холодних аудиторій, теплих по базі постійних клієнтів, а також груп взаємодіючих з профілями і LAL. Результати: бюджет — 620 $, ліди — 184, середня вартість ліда — 3,37 $, кліки на оголошення — 7 546.
Стратегія
За 2,5 роки ми кілька разів змінювали загальний стиль аккаунта згідно трендів і модних тенденцій в світі Instagram, що завжди викликало сплеск активності і приплив нових підписників. Проведення розіграшів, впровадження спеціальних пропозицій, реклама заходів, корпоративів і сезонних меню завжди мали хороший відгук і високу залученість, що говорить про те, що підписникам профіль подобається, і вони постійно стежать за новинами в аккаунті. Профіль в Instagram став для Fat Goose Pub не просто додатковим майданчиком для висвітлення новин, а одним з основних ретрансляторів ідей і філософії пабу.
Tik Tok
Даний формат відмінно розкрив настрої і почуття всієї команди: для них «Гусь» не просто другий дім, а ціле окреме життя, яке приносить задоволення кожен день і нові пригоди. Співробітники Fat Goose Pub, як ніде більше, близькі до своїх гостей: вони друзі, колеги і помічники в потрібний момент, а ще це великі професіонали — це знає кожен гість «Гуся». І хоча профіль в TikTok не заводили, але такий контент приголомшливо успішно прижився в Instagram і став повноцінною, очікуваної рубрикою у підписників. Щоб в 2к21 бути на гребені хвилі, ви просто зобов'язані знімати відео TikTok type. Завіруситись може кожен, головне — це пробувати і намагатися!
Iнші кейси
Ребрендинг студії одягу Lunatic
Барабашово
Мережа продуктових магазинiв Дiгма
Обговорити
проєкт
Залишити
заявку
- Написати нам artmarks.digital@gmail.com
- або зателефонувати +38 (063) 689 93 16