Fat Goose Pub

Fat Goose Pub — класичний англійський паб в Харкові з автентичним інтер'єром. В меню 2 десятка сортів найрізноманітнішого пива, багато закусок і традиційних страв. Щотижнева розважальна програма збирає за вихідні рекордну кількість гостей серед всіх подібних закладів міста.

SMM

    Основні цілі і завдання: збільшити впізнаваність сторінки в мережі, привести нових підписників, наповнити профіль новим, якісним контентом. Результат: зробили майже тисячу публікацій (1 776–2 737), середнє охоплення публікацій в тиждень збільшили втричі (2 963–8 260), перегляди профілю збільшили втричі ( 652–1494), кількість підписників збільшили втричі (5100–18100).

Продакшн

    Відеозвіти з вечірок, тизери та трейлери нових нових заходів, ролики TikTok Type і багато-багато бекстейджу зі зйомок, а також відеощоденники життя команди пабу. Обсягом і різноманітності робіт позаздрили б багато режисерів.

Дизайн

    Дуже великий напрямок в проєкті. Переважну кількість часу ми займалися саме дизайном: моделювали розкладки контенту в сітці профілю; створювали дизайни друкованої продукції для акцій, спецпропозицій, нових меню і тейбл тентів; малювали афіші, в тому числі і анімовані, під безкрайню кількість вечірок в найпопулярнішому пабі міста. Широта і різноманітність робіт в цьому напрямку досі в глибині душі викликає почуття гордості і виконаного обов'язку, адже за кожною афішею ховається величезна робота кожного члена команди ресторану, а приємні спогади гостей пабу також завжди асоціюються з однією із яскравих головних «картинок» вечора, яку створили ми. Внизу ми зібрали колаж із невеликої частини наших афіш.

Таргетинг

    Одним з цікавих прикладів численних рекламних кампаній для цього проекту була лідогенераціі клієнтів, що бажають забронювати столик на новорічну ніч або на одну з 16 корпоративних вечірок в грудні. Перелік робіт, який дозволив досягти необхідного результату: підготовка креативів; стильне відео, анімації та статичні банери/афіші заходів; запуск і оптимізація рекламних кампаній з метою лідогенерація; використання декількох варіантів холодних аудиторій, теплих по базі постійних клієнтів, а також груп взаємодіючих з профілями і LAL. Результати: бюджет — 620 $, ліди — 184, середня вартість ліда — 3,37 $, кліки на оголошення — 7 546.

Стратегія

    За 2,5 роки ми кілька разів змінювали загальний стиль аккаунта згідно трендів і модних тенденцій в світі Instagram, що завжди викликало сплеск активності і приплив нових підписників. Проведення розіграшів, впровадження спеціальних пропозицій, реклама заходів, корпоративів і сезонних меню завжди мали хороший відгук і високу залученість, що говорить про те, що підписникам профіль подобається, і вони постійно стежать за новинами в аккаунті. Профіль в Instagram став для Fat Goose Pub не просто додатковим майданчиком для висвітлення новин, а одним з основних ретрансляторів ідей і філософії пабу.

Tik Tok

Даний формат відмінно розкрив настрої і почуття всієї команди: для них «Гусь» не просто другий дім, а ціле окреме життя, яке приносить задоволення кожен день і нові пригоди. Співробітники Fat Goose Pub, як ніде більше, близькі до своїх гостей: вони друзі, колеги і помічники в потрібний момент, а ще це великі професіонали — це знає кожен гість «Гуся». І хоча профіль в TikTok не заводили, але такий контент приголомшливо успішно прижився в Instagram і став повноцінною, очікуваної рубрикою у підписників. Щоб в 2к21 бути на гребені хвилі, ви просто зобов'язані знімати відео TikTok type. Завіруситись може кожен, головне — це пробувати і намагатися!

Переглянути кейс Продакшн SMM

Ребрендинг студії одягу Lunatic

Переглянути кейс Стратегiя Продакшн TikTok

Барабашово

Переглянути кейс Стратегiя Дизайн SMM

Мережа продуктових магазинiв Дiгма

Обговорити around text проєкт

Залишити around text digital agancy заявку

Введіть ім'я Введіть коректне ім'я
Введіть телефон
Введіть коректний e-mail
Формати файлів дозволених для відправки: .xlsx, .xls, .doc, .docx, .txt, .pdf, .jpeg, максимальний розмір файлу 25мб.