SMM
Оскільки ми вже кілька років співпрацюємо з групою компаній «Сузір'я» і робимо це у великій кількості різних проектів та напрямків, то знайомство з цим брендом ми розпочали ще на етапі його віртуального народження. Завдання від клієнта звучало як завжди однозначно: показати найвищий клас та справжню преміальність корму. Два тижні пішло на опрацювання первинної стратегії просування бренду у соціальних мережах. І ще близько тижня на коригування, погодження та обговорення всіх аспектів до дрібниць. Ми не могли підвести наших партнерів, і вони нам повністю довіряли. Так, на початку 2021 року було дано старт виходу перших публікацій. За цей час ми використали безліч різних рубрик, і одна з яких (день з блогером) стала найпопулярнішою і затребуваною.
TikTok
Відео з вихованцями завжди набирають багато переглядів і викликають підвищене залучення аудиторії. Тому ми просто не могли не запропонувати цей майданчик для популяризації бренду. Відеоролики з щасливими улюбленцями, які із задоволенням уплітають корм Savory, якнайкраще показують справжню суть бренду: висококласна їжа для найулюбленіших!
Таргетинг
Основним завданням таргетованої реклами в даному проекті є, звичайно ж, робота над впізнаваністю та популяризацією бренду. Використовували для цього рекламні кампанії з найбільш підходящими для цього цілями: охоплення — для того, щоб кожен власник хвостиків побачив і захотів познайомитися з кормом, просування публікацій у Instagram — для підняття залучення до постів, а також просування сторінки Facebook — для набору постійних підписників та створення позитивно налаштованого ком'юніті. Нижче сумарні дані деяких метрик за цими РК:
Покази — 3 200 000 Охоплення — 1 140 000 Кліки по оголошеннях — 26 500 Підписники у FB — 4 150 Взаємодії з публікаціями — понад 340 000
Iнші кейси
Мережа зоомаркетів MasterZoo
Укрзолото
Lite Dental Clinic
Обговорити проєкт
Залишити заявку
- Написати нам artmarks.digital@gmail.com
- або зателефонувати +38 (050) 617 67 08